آهنگ فوق العاده زیبا احساسی عاشقانه و غمگین  اونی که دوستش دارم دوستم ندراه+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما داتلود کنید

دانلود آهنگ اونی که دوسش دارم دوستم نداره

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

بارونه این چشایی که احساسو فقط تو میبینه
حرفات از ارزوهات بود ولی عشقت برعکس این هاست
اونی که دوسش دارم دوسم نداره خیلی راهت پا روی دلم میزاره
یه جورایی حس میکنم براش عذابم
جز حس ارامشش هیچ هدفی ندارم

*** فارس ملودی ***

واسه کسی که زندگیشو داده پای تو اینجوری نباش
بذر بی مهریو روی این احساس تو رو خدا اینجوری نپاش
هوای ابری اسمون من گواه عشق پاکمه
نبودن تو توی زندگیم بزرگتری بی راهمه

بی انصاف عشق تو مقلوبم کرد
از اینده مایوسم کرد
معیوبم کرد

 

اونی که دوسش دارم دوسم نداره خیلی راهت پا روی دلم میزاره
یه جورایی حس میکنم براش عذابم
جز حس ارامشش هیچ هدفی ندارم
واسه کسی که زندگیشو داده پای تو اینجوری نباش
بذر بی مهریو روی این احساس تو رو خدا اینجوری نپاش
هوای ابری اسمون من گواه عشق پاکمه
نبودن تو توی زندگیم بزرگتری بی راهمه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم