آهنگ فوق العاده زیبا شنیدنی غمگین  و احساسی  اولوروم از Sibel Can+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ ترکی اولوروم از Sibel Can

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید


Ölürüm
می میرم
 
 GÖNLÜMÜ KAPTIRDIM SANA NE OLUR ANLASANA
دروازه قلبم را برای تو گشودم ، چرا نمی فهمی
 BEN SENİN UĞRUNA ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ...
من زیر پاهات جون میدم جون میدم ................
 ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM
من دارم میمیرم ................................................
 BATAN GÜNEŞ DOĞMASA DA YAĞMURLAR YAĞMASA DA
اگر خورشید که غروب می کنه دیگه طلوع نکنه و دیگه بارون نباره
 BEN SENİN UĞRUNA ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM
بازم من واسه تو جونمو می دم .............
 SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ BEN GÜNDEN SAYMIYORUM
روزهایی که بی تو بر من می گذره من اونها رو بیهوده می دونم
 SENSİZ GEÇEN GÜNLERİMİ BEN GÜNDEN SAYMIYORUM
روزهایی که بی تو بر من می گذره من اونها رو بیهوده می دونم
 VALLAHİ BİLLAHİ SENİ ÇOK SEVİYORUM AH...
به خدا قسم  خیلی دوست دارم
 ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM
من دارم میمیرم ................................................
 VARSIN HER AN CANIMDA HEM CANDA HEM KANIDA
هر لحظه در جان و روح منی
 BEN SENİN UĞRUNA ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM ...
من زیر پاهات جون میدم جون میدمدانلود با لینک مستقیم

 

دانلود با لینک مستقیم

 

دانلود با لینک کمکی