دانلود آلبوم ایمان غلامی به نام آخرین حرفا +متن آهنگ

Download New Album By Iman Gholami Called Akharin Harfa

ترانه: مجید احمدی, سارا مزارعی, امیر کیانی و ایمان غلامی

آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: ایمان غلامی

(اولین پخش اینترنتی بزودی از همین صفحه؛ دمو آلبوم قرار داده شد)

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

من حال این روز ها هات دلگیر خوش بین هیچی کی نمیفهمه دردمو ددید

تو رفتی پشت سرت زندگیم به جز گریه چیزی نشونم نداد ببین پیرهن مشکیمو پوشیدم تو به رنگ این روزگار بیاد تو این بی کسی منو جا نزار

من نمخواستمش اما اون خودش میخواست بمونه میگرفت دستامو اروم همه جا

شکست عشقی یعنی ادمی دیگه تموم ترس من اینه نباشی تو بری تو قلب یک غریبه جا شی

چشم های من طاقت حرف هاتو  تو دیگه نداره  نداره اشک میرزه رو گونههام داره همش میباره اون که

عشق من برو ولی بدون دلم خونه نگام خیس بارونه تو چشام قد یه دنیا زمستونه کسی از حال من چیزی نمدونه

اگه یه روز نباشم برای کی عزیزی بارون گریه هاتو رو دوش کی میریزی

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم