آهنگ فوق العاده احساسی و عاشقانه و غمگین  هرگز هرگز از  عهدیه +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم از دستش ندید

دانلود زنگ خور موبایل غمگین و احساسی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

هرگز هرگز هرگز بی تو نمیخندم
بی تو بر دل عشقی هرگز نمیبندم
خدا خدا خدایا اگر به کام من..
جهان نگردانی جهان بسوزانم
اگر خدا خدایا مرا بگریانی
من آسمانت را زغم بگریانم
منم که در دل ز نامرادی فسانه ها دارم
منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم


تو بیا فروغ آرزوها
که رنج جستجو را پایان تویی
توبیا که بی تو آه سردم
که بی تو موج دردم درمان تویی
هرگز هرگز هرگز بی تو نمیخندم
بی تو بر دل عشقی هرگز نمیبندم
خدا خدا خدایا اگر به کام من..
جهان نگردانی جهان بسوزانم
اگر خدا خدایا مرا بگریانی
من آسمانت را زغم بگریانم
منم که در دل ز نامرادی فسانه ها دارم
منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم

آهنگ هرگز هرگز علی دانیال

تو بیا فروغ آرزوها
که رنج جستجو را پایان تویی
توبیا که بی تو آه سردم
که بی تو موج دردم درمان تویی

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم